Komplett avtalshantering för växande företag

Visma Sign är bra för grundläggande signering, men sajn tar det vidare. Vi erbjuder en fullständig avtalsplattform med mallar, samarbetsverktyg och avancerad analys. Integrera enkelt med era befintliga system och få insikter som hjälper er fatta smartare affärsbeslut.

Snabb kontakt

Fyll i dina uppgifter så kontaktar vi dig

Vi hör av oss inom 24 timmar

Jämför
sajn
Visma Sign
Visma Sign
Signering & säkerhet
BankID-signering ingår från 169 kr/mån. eIDAS AES/AdES. Lagring i Sverige.
BankID-signering ingår i alla abonnemang. Lagring i EU. Överskridande signeringar kostar 20 kr/signering.
Avtalshantering & produktivitet
Mallar, dokumentbyggare, AI, värde spårning, företagsregister, inbox. Allt från Basic-plan.
Avtalshantering från Professional-plan. Webbformulär endast från Business-plan. Ingen AI-funktionalitet.
Team & användare
Teamhantering från 399 kr/mån (3 användare, 250 BankID/månad). Privata dokument på Team-plan.
Basic: 1 användare, Professional: 5 användare, Business: 15 användare. Obegränsat endast Enterprise.
Integrationer & API
API och webhooks från Solo-plan (169 kr/mån). Standardintegrationer på alla planer.
API endast från Enterprise-plan. SharePoint-integration från Business-plan.
Pris & transparens
Transparent prissättning från 169 kr/mån. BankID-signeringar ingår. Ingen startkostnad. SMS 1,5 kr/st
Basic: 100-120 kr/mån (6 signaturer/mån), Business: 720-850 kr/mån (50 signaturer/mån). Överskridande signeringar 20 kr/st. SMS-inbjudan 2 kr/st.
Pris: Team (3 användare, 250 BankID/månad)
399 kr/månad
Business-plan 850 kr/månad + Kostnad för 200 överskridande signeringar (125 dokument × 2 signerare = 250 signaturer, 200 extra × 20 kr = 4000 kr) = 4850 kr/månad

Vi strävar efter att hålla informationen i tabellen uppdaterad. Hittar du något som inte stämmer? Hör av dig till hej@sajn.se.

Hanterar avtal för nästa generationen av företag
Läs Trustpilot recensioner
★ ★ ★ ★ ★
4 / 5

Den nya standarden för dokumentsignering

Skapa, signera och hantera avtal på ett enkelt och effektivt sätt — det är sajn.

sajn document signing interface